ece_eliza hamıle oldugun için ayrıca kadın doğuma gıden herkes analık hakkından yararlanabılıyor canım devletin yapmış oldugu biiey bu her hastanede yararlanabılıosun vezneye sıra almak ıcın gıttıgınde analık hakkından yararlanmak istiyorum demen yeterli fiyat da değişiklik oluyor tatlım