fts97 analık hakkından ssk anlaşmalı özel hastanelerden tüm kontrol tahlil Doğum ve Doğumdan sonra da 3 ay yararlanabilirsiniz. Ssk lı gibi ücret ödersiniz. Eşinizin Bağkur borcu engel değil. Ben gebeliğimin ilk başlarında başka bir şehirdeydim. Bu hakkı bilmiyordum. İlk randevumu aldım. 200 tl ödedim. Ve doktora girdim. Hemşire bana sen neden özel kayıt açtırdın. Analık hakkı diye birşey var. Şimdi tahlil de yapılır fazla ücret ödeme. Şimdi ben seni iptal ediyorum. Aşagıyı sekreteri arayacağım. Tekrar kayıt aç analık hakkından yararlanmak istiyorum hamileyim de dedi. Dediğini yaptım. 200 tl iade edildi. 30 tl ücret ödedim. Ve muayenemi oldum. Bağkur borcu sorun değil. Eşimin 40 bin tl Bağkur borcu var.
Siz girişte ücreti öderken mutlaka belirtmeniz gerekiyor. Fazla ücret isterlerse hamileyim analık hakkı deyin. Yardımcı olurlar. 2 defa muayene oldum bu şekilde.