Esesen kr1907 aynen 1 numara canım zaten kilo aralığı yazıyor üstlerinde kilo aralığına göre de alabilirsin
Esesen Minetuncer hmm stok olmaz sanırım henüz sadecw 2 paket var 1 i yeni doğan 1 i de 3 numara. Olmadı bir tane farklı yenidoğan alayım deniyim
Dilara1234 Esesen sleppy iyi ama çok koku yapıyor bir kere çiş yapsın koku yayılıyor resmen molfix çok iyi pişik falanda yapmıyor Migros’ta indirimde şuan 😊
Esesen Dilara1234 aaa hiç duymamıştım o koku işini. Molfix in hangisini aldınız pure soft diyorlar ama o daha pahalı normal molfix ten çok fark ediyor mu ki
anapanda12 Sleepy Canbebe Bebe land Baby me Molfix Soffia Komili Prima Bebeğim 64 günlük oldu bu markaların hepsini kullandım hiçbirinde pişik olmadı çok şükür ama yeni doğan için bende sleepy i öneririm komili ve baby me markasıda emici ve rahattı (acizane bi tavsiye her bez değişiminde olmasa da günde bi iki kere zeytinyağı veya kantaron otunun yağını popişine sürüp nemlendirebilirsin pişik olmasına engel olacaktır)
Dilara1234 Esesen ben normal olanı kullanıyorum canım hiçte fark yok çok memnunum çok bez denedim molfix çok iyi slepyyde doğal olduğu için öyle koku veriyor 2 oğlumada kullandım koku veriyordu eltimin kızıda 5 aylık oda kullandı beğenmedi kokuyudu
anapanda12 Esesen aktarlardan doğal kantaron otu yağını alıp kullanbilirsin benim teyzem kendisi yapıyor ondan alıp hemen neredeyse tüm vücudumda kullanıyorum bebeğimin popişine de kullanıyorum
defne55 Esesen paddlers alicam onu denicem eğer bebeğime iyi gelirse onunla devam etmeyi düşünüyorum kullanan herkes çok memnun eğer iyi gelmezse sleepye dönerim 😊
Melektrk Esesen sleppy aldım bende 40 lı ama bezi çok almayın eğer bez pişik ederse tüm bezler elinde kalır paranda boşa gider
2bebekannesi3542 Esesen Esesen hahaha evet malesef ilk kakalar asitli oldugundan pişik olmasın diye sık degistirdik. Onun dısında zaten ilk dogdugunda bi taraftan emip bir taraftan bezini ıslatıyor😬