kelebek12345 canım ben tüp bebek değil aşılama olarak başladım 3-4 gün sonra 2 den fazla yumurtam geliştiği için tüp bebeğe geçiş yaptık, ilk transferim 3. Gün embriyosuydu o tutunamadı ama onda öncesinde rahim hazırlığı yapılmamıştı, 2 embriyoyuda dondurduk yaklaşık 2.5 ay sonra onlar 5. Gün embriyosu olarak transfer edildi, çok şükür ikiside tutundu 21+3 olduk, Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese nasip etsin, zor ve yıpratıcı süreçler