kelebek12345 hakkinda hayirlisi olsun ben de tup brbek yaptirdim negatif oldu sonra yumurta takibi ile gebe kaldim dusuk yaptim elimizde avucumuzda hic para kalmadi zaten cocugum olmuyor diye dusukten sonra korunmadik simdi yeniden hamileyim. Rabbim isteyen herkeze nasip eylesin cok bekletmesin insallah. Tup bebek sonrasi esim 4 ay falan takviyr kullandi. Bide strese girmedigim olmayacagini bildigim icin aklima getirmedihim donemde 2 hamileligimde olustu. Hele 2. Tam bi supriz oldu. Pazartesi kontrole gittik tup bebekle de olmamisti bu normal yolla oldu dedim cok sasirdi. Takdiri Allahtan baskasi bilmez bosver cok sıkma canini bi zamani vardir cunki bizim zamani oldugunu simdi anliyorum. Ev araba tayin i hep bahane ediyordum cevreye cok sukur hepsi oldu simdi. Hakkimizda hepimizin hayirlisi olsun insallah