Yusufakardes ay canım Allah razı olsun bu mevsim de vişne olur mu acaba bir yerden bulur muyuz. Hoşaf filan her gün içiyorum inşaAllah bir an önce toparlar. Bu arada Fatma aydın çok iyi gerçekten, ama hastane için aynı şeyi söyleyemem yatınca insan anlıyor. Başka özel hastane olmadığı için çok dolu bu yüzden hemşireyi çağırıyorsun bir saate geliyor. Birde Herşeyden ayrı para çıkarmaya çalışıyorlar. Hastanenin yaptığı hizmet de özel olarak fotoğraf çekimi, şerbet küçük bir Şişe bebeğe Buhara hastanesi yazan bir tulum, ateş ölçer , dört tane bez, küçük biberon ve ıslak mendil. Beslenme uzmanı gelip bilgi verdi birde emzirme eğitmeni var o bilgi veriyor.