Yusufakardes evet canım inşaAllah Doğuma da ona gideceğim. 3 Ekim zaten Doğum sezeryan olacağım. Benim de yollar önce ablamın doktoruydu o zaman şifa vardı burda. Herkesten çok iyi diye duydum hep. Benim de en içime sinen o oldu. Evet çok nazik Hemde korkutmuyor insanı hiç. Benim ki hem duruş pozisyonundan dolayı sezeryan, zaten öyle olmasaydı da sezeryan isteyecektim. Senin kaç haftalık.