hilaldg300 Biyolog galiba bende serum almadan toparlayamacağım patates falan yaptım yedim hiç bir değişiklik olmadı
Bsra_95 hilaldg300 benim de aynı ama saglık ocağı hemşiresine sormuştum kabız olmaktansa ishal ol demişti
Ndrkbr Kesinlikle doktorunuza danışın salgın var herkes aynı durumda eşim kaynanam görümcem çocukları herkes aynı durumda
Elda Ben de 2 gün önce kusma ve ishalden ölcem sandım gece boyu karın ağrısından uyuyamadım sürekli kustum içim dışıma çıktı, su gibi de ishalim oldu. Acile gittik mecbur sabaha karşı büyükçe bi serum ve bulantı ilacı yaptılar. Sabahta bi patates haşlama bi pirinç çorbası kesildi ishalim çok şükür. Ama gala iştahsızlık var su içmeye çalışıyorum bol bol işte yemek yiyemiyorum ama