defne55 benimde dün sabahtan beri öyleydi. Hastane kantininden 3 kişi tost yedik ve ishal kusma yaşadım.
Tüm gün 10dan fazla lavaboya çıktım, bi okadar kustum beslememesin. 28+3um.
Dün gece dr a gittik kan testi yaptı çok az enfeksiyon var dedi ilaç vermeyelim patates haşla vs dedi, serum verdi.
Ve gerçekten bu sabah çok çok iyi uyandım.
Salgın varmis