Şuan 40+0 ız ama ne sancı ne açılma hıc birşey yok deli olucam beklemekten çok sıkıldım bunaldım heyecan zaten artıyor her lavaboya gidişte allahım ne olur bir işaret ver diyorum ama yok ne yapıcam bilmiyorum yurtdısındayım ve 13üne kadar gün verdiler kontrolüm olucak tekrar ama daha ayın 4ü bugün off offf😭😭😭ne olur dua edin