36+3 bizde 😍 ara ara sancı giriyor çıkıyor ama gerçek sancı değildir diye pek aldırış etmiyorum dayanıyorum nişan veya su gelmediği içinde telaş yapmıyorum 🤭😁 salı günü kontrol var bakalım ne olacak daha çatı muayenesi olmadım daha önce 2 defa açıklığıma bakmışlardı sancıyla gitmiştim açıklığım yoktu tabi o zaman küçük olduğu için çatıyla alakalı birşey söylemedi sancılar düzensiz çıkıyor nst de ne zaman teşrif ederse prensesimiz 🙄😊