minikkurabiyem2019 caqmelya öylemi tsk ederim . Esimde ela demesinin sebesi alya yı cogu kişi söyleyemeye bilir ayla arya derlermi acaba diye elamı olsa dedi benım bu sekilde kafamı karıstırdı😂
Hasisinmelegi Kesinlikle Asya benim kızım olsaydı düşündüğüm isimlerdendi. Defne çok var artık sevmiyorum çok popüler isimleri.
Hilaldenerieser shsn yaa öylemiymiş gerçekten 😍ilk defa duydum ve daha bi sevmeye başladım Asya ismini, nasipse benim kızımın ismi de Asel Asya olucak 👼🏻
shsn Hilaldenerieser bir tanıdığımn kızının ismi asya isimlerin anlamlarını araştırırken öğrenmiştim. birgün kızım olursa adı asya olacak demiştim. 27.haftalığız inşallah sağlıkla sıhhatle meleklerimizi alırız kucağımıza :) okuduğum sitenin linki aşağıda. https://www.isimbulutu.com/asya-isminin-anlami-nedir
Hilaldenerieser shsn Çok güzelmiş bu anlamıda, teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.. Bende 28. Haftamdayım sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🙏🌸