KeremKayra bende 40+3 de yatış yaptım suni sancı ilk gun düşük dozda verdiler 10 dan aksam 6 ya kadar sürdü sancilarimi hissetmeye başladım ama çok aşırı değildi 1 cm acilmam olmuştu ertesi gün sabah 6 da suni sanciyi direkt koldan verdiler yarim litrede serumla ilave ettiler 15 dakika içinde sancilari hissetmeye başladım saat 1 e kadar dayanabildim açıklığım hala ayniydi suyum bile gelmemişti doktor kendisi patlattı ama bisey degismedi sancılar kendiliğinden ilerlemedi bende dayanamadim korktum sezeryan olmak istediğimi söyledim şuanda acı cekiyorum evet ama olsun o an ki acı sancı için bir daha olsa bir daha sezeryan derdim sende inşaallah acilmalarin olur bir nefeste alirsin bebeğini kucağına ☺️