hjertemami Her iki tarafın yazdıklarını okudum da 🤦🏻♀️Gerçekten eğitimlisi de eğitimsizi de aynı... 🤔Şuraya bak ya çirkef kavgasına döndü 🙄 Yani bir de utanmadan yaptıklarınızı haklı çıkarmıyor musunuz şaka gibisiniz.... 👏👏👏
Pelinn hjertemami siz böyle yazınca çok utandık fikirlerimizi savunduğumuz için halbuki ne ayıp şey yapıyoruz ya valla 😂😂 aynı görüşe sahip olduğum ve tamamen zıt düşündüğüm sevgili hem cinslerim. Düşüncelerinizi ve inandıklarınızı savunmaktan asla vazgeçmeyin. Bu memleketin kendini savunabilecek fikir hürriyetine önem veren bizim gibi insanlara ve özellikle kadınlara ihtiyacı var. gücünüze inanın doğru yada yanlış önemi yok. sizin için doğru olan göreceli kavramları saygı çerçevesinde savunmaktan korkmayın!!! Sevgiler
Pelinn baharclk canım emin ol bizde kendimize gülüyoruz. kendime inanamadım bu muhabbete girdiğim için ama raporluyum evde yatıyorum o yüzden vakit buldum da kurcaladım çok. Zaten platformu kullanan eşlerimiz de tutup tek tek okumuyor merak ettiği neyse aramaya yazıp ilgili yazıyı buluyor ki kimsenin eşi "kanama" "meme" "g.t" falan yazmıyordur 😂 ama bu konu için erkeklerin okuması namahrem propagandası yapmakta çok saçma. Canı isteyen istediği sorununu yazar gerçekten çok mahremse kişi için konu, yazmıcaksın bu kadar basit.
baharclk Pelinn Evet zatn uzatlması çok gereksiz saçma bulablrsin komik bulablrsin erkek ne alaka diyeblrsin ama bunu düşünebilirsin sadece böyle bi yaptırım uygulayamazsın sapıkmış namahremmiş özel yazılıyomş falan. Kafayı yemişler neyse çok durmayın burlarda kaçın namus var 🕵♀️😂
Pelinn baharclk ne demek istediğinizi tam olarak anlayamasam da genel bir cevap vereyim size nacizane. Eğer göğüsteki büyüme kişi için mahremse başkasının okuduğunu düşünerek yazmaması gerekir velevki yazıyor o zaman mahrem denemez erkekler okumasın denemez. Mahrem mahremdir kadın yada erkeğin bilmesine gerek yoktur heleki böyle açık ve kimin girdiği belli olmayan bir yerde yazmaya hiç gerek yoktur. MAHREM: başkalarının duymaması,öğrenmemesi gereken.gizli. Sevgiler
baharclk Pelinn Yanlış anladınız ben onları savunmuyorm mahrem falan demiyorm küçük bi troldü o lafım sadece 😁 dedim ya erkeklern burda olmasını saçma bulan olablr ama bundan ötesi olamaz yani mahremiyet falan erkeklern burda olmasndan daha saçma
Pelinn hjertemami 😂😂 ay bayılazaaammm 🤢 Birgün siz de düşünceleriniz de özgürleşecektir inanıyorum sevgili anne adayı, dilerim bebeklerinizi de kendiniz gibi yetiştirmezsiniz de onlarında verebileceği maksimum cevap "hee canım hee" ile sınırlı kalmaz...
hjertemami Pelinn O diline sahip çık bayan. Sen kimsin ki benim bebeğime dil uzatıyorsun .. Haddini bil.
AylinIlerKaar Erkeklerin formda olmasından o kadar rahatsızsanız,mahrem konularınızı burda ,buradaki kişilerle değil;kardeşiniz ,yakın arkadaşınız,dostunuz ,doktorunuz ile konuşun o zaman.kimseye etiket yapmayın.cehalet diz boyu.
cannarz Mevsim123 kesinlikle dalga geçen bi kadın bu arkadaş..profiline girip bakıldığında zaten kadın olduğu anlaşılıo yazılanlara bakılınca 😱😱 birisi çok fena dalga geçmiş açıkcası bi deli kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkartamamış 🤣🤣🤣
Uscan Sizde telefonunuza futbol programları indirip maçları takip edin oradaki erkek kullanıcılarla maçları tartışın bu hafta bu maç kaç kaç biter beyler falan yazın , eşinize maç hakkındaki tahminlerinizi söyleyin sizde, eşinize karşı çok anlayışlı duyarlı bir eş olun😄😄 eminim eşinizde çok memnun kalıcaktır öyle bir forumda dolaşmanıza 😉 ödeşmiş olursunuz 😂😂😂😂 saygılar..
HazelBaskal Uscan mac erkeklerin saglik sorunu dogru ya cok haklisin cok zekice😂😂😂😂🤔şaka gibisinz yemin ederim😁😁😁
pamuksekerinannesi Baştan sona okuyayım dedim ama cidden içim şişti😒 Yahu erkekler okusa Ne olur okumasa Ne olur.. Cinsellik dediğiniz konu okullarda bile eğitimi veriliyor.. Gidip te kimse burda fantazisini yazmıyor.. Ben daha üye olurken biliyordum erkek kullanıcıların olabileceğini.. Ayrıca sapık kelimesinin sözcük anlamına bakarsanız neler yapabileceğini az çok anlarsınız.. Sapık olan kişi babalar diye kendini ifşa etmez.. Benim eşim kayıtlı değil ama giren babalara sapık demekte kimsenin haddine değil.. Bizde Elhamdulillah Müslümanız bu konunun müslümanlıkla ne alakası var? ki ben şuna da katılmıyorum siz şimdi erkek doktora da gitmezseniz diyen arkadaşlar olmuş.. Şahsen kendi adıma benim İlk tercihim bayan doktor.. Kendimi muayene olurken daha rahat hissediyorum ama tabi ki acil durumlarda erkek doktora girerim.. Bu düşünce beni yobaz yapmayacağı gibi erkeklerin bu platforma girmesinde sakınca görmememde beni geniş yapmaz... Ama babalar burda kendilerini ifşa etti diye sapık diyemez kimse! Ne kadar ayıp.. Ne kadar kolay bir insana namussuz-sapık damgası vurmak! Sizi rahatsız eden biri mi oldu ya da yorumların altına müstescen yorum yapan babalar mı oldu Nedir bu tepki hay Allah’ım yaaaaaa...
FatmaSalamBayram Yahu amma kasmışsınız ya. Bir çoğunuz kullanıcı adı,yalancı profil resmi kullanıyosunuz. Sanki secerenizi tutuyor bu aplikasyon. Kim sizin özelinizi ne yapsın? Başınız sıkışınca doktorunuzu aramak yerine buraya ağzınıza geleni yazıyorsunuz sonra mahrem olmuş oluyor. Yazma arkadasım? Düşük tehliken varken cinsel ilişkiye girme dürtülerini engel olamamanı yazma. Eşinle yaşadıgın huzursuzlukları suratını bile görmediğin insanlara anlatacagına al karşına konus eşinle. Bunların aksine kimse hamilelikte kanamanı lekelenmeni kasılmalarını bulantılarını mahrem saymaz herkes kadın hepimizin karnındaki aynı. Bazılarınız atla deve tasıyor gibi büyüklenmiş. Benim eşimde girebilir, babamda girebilir. Beğenmeyen için yapılacak tek şey Uygulamayı silmek. ♥