Homozigotmutant Ya herşeyi tv görüyorsunuz, tıp ilerledi.. falan filan diyen arkadaşlar gerçekten komiksiniz. Burası kadınların platformu. Adı üstünde mutlu anne diyor 👍Mutlu Baba demiyor 👎 Bırakın şu örümcek kafalı, dar kafalı kelimelerinizi.. insanların görüşlerini yargılayıp, hiç biriniz küçük görme hakkınıza sahip değilsiniz ... Önce hakareti bırakalım. Çok meraklı olan babaları hiç anlamıyorum. Ama eşinin hamilelik durumunda yardım arayan babalara da karşı değilim..👍Objektif bakıyorum ..! Yine de olmasa daha güzel 😊