Iimran biz çiğden yapıyoruz etini de bazıları pişirip yapıyor. Içini hazırladım döktükten sonra tepsiye yayip buzlukta dondurdum o tıkır tıkır olunca kendime göre porsiyonlara ayırıp poşetledim bizim burda yoğurtlu mantıdan çok yüksük çorbası şeklinde yapılır eşim de bende çok severiz