FSCMK PnarGr ben melemenlik yapabildim buzluğum biraz boşalsaydı yapıcaktım ama şimdi biraz boşaldı fasülye koyacam orayada patlıcan kuruttum biber kuruttum yemeklik bu kadar yani zaten kayınanamla altlı üstlü oturuyoruz o herşeyi yapıyor turşudur melemendir sostur salçadır turlu çeşitleridir bu yüzden ben yapmadım fazla eşim gider getirir annesinden 🤪🤪
Minnosizmmm PnarGr taze fasulye, barbunya, acebek, bamya,közlemek için biber bide doğrayıp koydum yemeklik, mantı döktüm,domates sosları da tamam, biraz kozlenmis ve kizartilmis patlıcan atacam sadece 😊
Gulsevm PnarGr kırmızı biber patlıcan kozleyip dondurucuya attim bamya ve fasulye bunlarida dondurucuya attim konserve olarak acı turşu sos şeftali erik kompostosu ve turşular😍😍
Minnosizmmm Iimran biz çiğden yapıyoruz etini de bazıları pişirip yapıyor. Içini hazırladım döktükten sonra tepsiye yayip buzlukta dondurdum o tıkır tıkır olunca kendime göre porsiyonlara ayırıp poşetledim bizim burda yoğurtlu mantıdan çok yüksük çorbası şeklinde yapılır eşim de bende çok severiz
El_mu Valla niyeyse ben buzluk sevmiyorum koku yapıyor. Biz konserve yaparız genelde menemen, yeşil fasulye ve domatesli biberli ezme turşu yaptım. Salatalık turşusu yapıcam nasipse birde meyve marmelatları ha birde uygun bulursam kırmızı köz biber konservelicem konserve baska ne olur bilmiyorum :) eşimin patlıcan alarjisi var onu yapamıyorum
Iimran El_mu iki tane poşete koyuyorum bende koku olmuyo o zaman konserve yapıp buzlukta saklayabiliyomuyuz yoksa kiler de dursa bozulur mu
Nuraslanklc PnarGr semizotu taze fasulye domates sigara böreği elmalı tart harcı bamya daha hamur işi de yapıp koyacağım poğaça vs 😅
El_mu Iimran 3 senedir konserve yaparım ne bozulur nede baska bişey mühürlüyorum zaten taş gibi oluyor. Güneş gormeyen heryerde durabilir kiler mutfak dolabı vs fark etmez
as_af PnarGr bezelye,fasulye yemeklik. ince biber, carliston biber, kirmizi biber, patlican, kabak kizartmalik. Domates sosu, biber salcasi 🙋♀️🙋♀️
__birafitap__ Ilknur_emin tadı hiç değişmiyor sabahtan çıkarıyorum ben aksam yemek yapana kadar iyice eriyor ama çıtırlik bile aynı kalıyor biraz daha yapmayi düşünüyorum hatta
esrazafer __birafitap__ canım nasıl doğruyorsun onu ben ilk kez duydum ince ince doğrayıp atıyorsun öyle mi ?
Ilknur_emin __birafitap__ nasıl yapıyorsun peki özet geçer misin salataliklari olduğu gibimi atıyorsun doğrayarak ekstra birşey katıyor musun buzluğa atmadan önce yoksa poşetleyip atıyor musun bende denemeyi düşünüyorum da
Iimran Böreği bide nasıl yapıyosunuz kızlar hepiniz yazdınız valla yarından sonra bende yapıcam pişirip mi koyuyosunuz yoksa direkt mi sigara böreği şeklinde mi yoksa tepsi böreği mi
__birafitap__ Ilknur_emin yok küp küp doğuruyorum sadece rende olursa sulanıyor çok fazla hoş olmuyor yani klasik doğrayıp posetliyorum ekstra hiçbirşeyi yok 😌