gh2019 NurSey Bana 37. Haftada yaptı doktor. 35 çok erken. Ve korkulacak bir şey değil az acıyor diyim 😄
Banu_ayaz Bende gecen hafta doktora gittigimde dedi haftya hazirlikli gel bir catina bakalim diye iste yarin gidicem 37+2 oluyorum burada okumustum bir kac yorum acikcasi biraz gerginim
Linatosun Ben akşam muayene olacam bende günlerdir bu tarz postları araştırdım akşam yazarim buradan detaylarini