NurSey Merhaba kızlar çatı muayenesi kaçıncı haftada oluyor haftaya doktora gideceğim 35 haftalık olacağım gittiğim gün acaba çatı muayenesi yapar mı hazırlıklı gitmek istiyorum da 😞🤷♀️
Meryemabf NurSey yapmadan önce söyler büyük ihtimal ben ilk hamilelikte 36+0da oldum bu hamilelikte 37+1 de yaptı doktorum ikisindede bir hafta önce haber verdi
Kubradem Ben arkadaşımla bir gün gittiğim muayenede arkadaşıma doktor 33. Haftasında falan 15 20 gün sonra gel çatı muayenesi yapalim demişti. Yapabilir belki canım hazırlıklı git oranı da biraz kremle yumuşat
Ylmz52 Dere benmki rahat geçti kendimi hiç kasmadım çnkü kasınca zorlaşır bence korkulcak bsey hiç yok
Esrabatman Dere zor ve ağrılı birşey değil canım kulaktan dolma laflara inanma sadece doktor parmağı ile kontrol ediyor
NurSey En son gittiğimde 31 haftalıktı be zaman olur çatı muayenesi dedim son hafta dedi ama son hafta dediği Ne zaman acaba
Esrabatman NurSey zor ya da ağrılı birşey değil canım abartıldığına bakma cinsel ilişkide ağrı olmuyırsa doktor un parmağıyla muayene etmesinden neden ağrı olsun hissetmiyorsun bile
NurSey Ylmz52 daha önce kist için alttan muayene yapmıştı hiç acımamıştı ve içimden sıvı örneği bile almıştı onun gibi birşey mi acaba
Nergismert NurSey 38 ile 39 hafta arası yapılıyor canım çatı muayenesi. Bende bugun oldum çatı muayenesi. 39 haftalıgız. Ama dr un söylüyor zaten bir sonraki muayenede yapacağını. Siz yine de sorarsınız ne zaman yapacağını
Mr1517 NurSey 37. Hafta yapılıyor canım yani ben yarın olucam bana geçen haftadan dedi diğer hafta yapıcam diye söyler sanırım doktorun sanada gerçi ben her kontrole kendimi ayarlayıp gidiyorum kontrol diye doğuma giderim ederim diyerekten 🤭😂