Gebebe Kızlar 34 hafta 2 günlük hamileyim. 2-3 gündür kasık ağrılarım var gün içinde oluyo bazen , bazen de geceleri. Henüz doğum için erken değil mi? Belki yalancı doğum sancılarıdır diyorum ama korkuyorumda. tuvalete otururken vajinada baskı hissediyorum. İlk gebeliğim tecrübesizlikte var 😔 Lütfen yardım edin, benim gibi yaşayan var mı , napmalıyım
haticeD08 Gebebe Günümüz aynıymış, bende de oluyor arada muhtemelen vücut kendini hazırlıyor doğuma diye düşünüp pek üzerinde durmadım ben açıkçası. Bir kaç gün önce de belim ve karnım ağrıdı gece uyku arasında uyandım ara ara.
Ps15 Gebebe 33 haftalığım benim de alt karnımda, kasıklarımda devamlı bir ağrı var iki gündür. Yürürken daha çok hissediyorum ve çok sık idrara çıkıyorum inşallah idrar yolları iltihabı vs değildir diye düşünüyorum geçmezse doktora soracağım.
Kumru_ Gebebe Benimde oluyo canım bugün hastaneye gittim nstye bağladılar doğum sancısı kadar şiddetli deil ama sancıların var dedi doktor ve normal karşıladı
Gebebe haticeD08 aynen bende ağrı gece uykumdan uyandırıyor. Bende endişelendim eve yalancı doğum sancısı olabilir ama baskıda hissedince korktum birde mide bulantılarım olmaya başladı benim
Pinkrosee Bende 34 hafta 2 gunun icindeyim iki gundur kasiklarimda baski hissediyorum her dakika cisim varmis hissi yasiyorum ilk gebeligim sizin gibi bende cok endiseliyim
Gebebe Pinkrosee Allahın sağ salim hayırlısıyla bebeklerimizi kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲🏼 anne olmak gerçekten zormus.
haticeD08 Gebebe ben bulantı falan yaşamadım hiç doğum belirtisi değildir heralde bulantı. Ama şikayetleriniz çok sık sık oluyorsa muhakkak doktora danışın. Benim gün içinde az oluyor. Gece şikayet ettiğim durum da sadece bir kez oldu tekrar etmedi henüz. Her gece oluyor mu kasık ağrısı?
Eceyavuz Gebebe bende 34+3 üm gece ayak kramp sancıları uyandiriyor mide bulantısı ve baş dönmesi cok olmaya başladı alttan bi baskı oluyor arada
Tovishka Gebebe aynı durum Eceyavuz iki gündür mide bulantısı bende de başladı.. Annem de karnın düşmüş dedi 🙈 bunlar işaret miii?
haticeD08 Gebebe amin aynen çok zormuş ama içinde kıpırdanan bir şey var görüyorsun ya çok güzel bi duygu o😊😊
Pinkrosee Sizler kac kilo aldiniz ben sadece 6 kilo aldim bu normal mi sizce. Pek istahimda yok dogrusu
Gebebe Pinkrosee valla bende 7 kg aldım. Benımde şu son zamanlar iştahim yok ama genel olarak geceleri canım birşey çektiğinde yememeye çalışıyorum. Bebiş de 32. Haftasında 2.280 gramdı. Şuan kaç kilo bilemıyorum ama kilo almamak iyi bence ☺️ İnşallah doğumla birlikte ve sonrasında kilolarımız gider
haticeD08 Pinkrosee Ben 67 ile başladım şu an 77 yim tam 10 kilo aldım. İlk etapta vermişseniz bulantıyla falan ondan mı acaba, bebek kilosu nasıl? Bebek besleniyorsa vitaminlerinizi kullanıyorsanız sıkıntı olmaz diye düşünüyorum iyi düşünün🙏
Gebebe haticeD08 2 gecedir yaşıyorum bu kasık ağrılarını.. geceleri bir kez uyandırıyor gün içinde iş yerinde de oluyor ama düzenli aralıklı bir ağrı değil.
haticeD08 Gebebe 6 kilo falan gidiyormuş doğumla zaten suyu eşi falan derlen geriye pek bir şey kalmıyor 😊 Dönersiniz çabucak eski halinize
Gebebe Eceyavuz sanırım bu yaşadığımız ortak sorunlar bu haftanın bize hediyesi ve normal olan şeyler.. yalnız olmadıgım için biraz içim rahatladı ☺️ ama rabbim yinede hepimizin yardımcısı olsun.. Ne kadar sıkıntı çeksek de doğumdan sonra bebişlerimize kavuşacağız ♥️
Gebebe haticeD08 inşallahhh 😍 ben hamilelik öncesi de zaten kiloluydum 178 boy 88.6 kiloyla hamile kaldım ve 7 kilo aldım şimdiye kadar o nedenle frenlemeye çalışıyorum
haticeD08 Gebebe Ben bunlara ilave olarak maalesef hemoroit sorunu yaşamaya başladım bir kaç haftadır. Sık yaşanıyormuş hamilelikte dediler ama çok canım yanıyor normal doğumu engelleyecek diye korkuyorum🤦♀️
haticeD08 Gebebe Emzirirken de daha fazla verirsiniz 😊 veriliyor diyorlar yani ne kadar doğru bilmiyorum. Hamile kaldığınız kilonun da altına düşersiniz bakarsınız 😊
Gebebe haticeD08 hımm hemaroid çok sıkıntı Doğumda birşey olmaz ya inşallah ama kendını zorlamamaya özen göster kayısı falan tüket ben evde hep bulunduruyorum kabızlık sorunu zaten var çok iyi geliyo
Gebebe haticeD08 inşallah bakalım☺️ Hemoroid çok sıkıntılı ben de korktugum için hep kayısı bulunduruyorum evde iyi geliyor zaten kabızlık sorunu var önerebilirim kayısıyı
haticeD08 Gebebe İşin tuhafı ben hamilelik boyunca hiç bağırsak problemi yaşamdım yani neden oldu hiç anlamadım🤷♀️İnşallah doğuma engel olmaz ve sonrasında da düzelir devam ederse sıkıntı can yakıyor