Kbra7777 yceren1501 yani bilemiyorum bu karşılaştırma nasıl olur herkesin kesesi farklı olabilr sen kafayı takma şimdilik haftaya git ben keseden sonraki hafta bebği gördüm 2,3mm idi o da kalp atışını diğer hafta gördüm zaten
Maryko Ben 36.haftadayım, önceden aspirin kullanıyordum, yeni iğneyi geçtim. Doğuma kadar devam mi ediyor iğne? İçindeki kağıt hamileyseniz kullanmamanız gerekir yazıyor. Çok korktum