Sevdaoyku hamile kalmadan önce çok rahattım çok basit görünüyordu gözüme çok istedim ve zor hamile kaldım 😊 şimdi diyorum harbiden cennet annelerin ayakları altında daha hamileyken böyleysem ilerisini düşünemiyorum . Annelerimiz neler çekmiş ☺️ O yüzden kimse kimseyi kırmamalı bence herkes her şeyi çok iyi bilemeyebilir bizler burda birbirimize destek olmazsak ne anlamı var?