sofimam canım benim bu arada sorduğun soru çok masumca yanlış anlama ben diğer soruları gördükçe bu yazını çok masumca buldum. Bebeklerimiz çok güçlüdür çok fazla detaya takılma bebeğini de etkiler. Ki ilerki zamanlarda doktorlar bile tansiyonumuzu ölçüyor, bir şey olacak olsa onlar müdahale ederdi. Gönlünü ferah tut, sağ Salim kucağına al inşallah 🙏🥰