Anemon33
Gosteremedim :) tahlili ve onu isteyen doktor ayın sonuna kadar yokmuş. Ve hastaneye 8:45te geldiğim halde kadın doğuma sıra kapanmış 8:30da :) kimseye giremedim yani. devletin aZizliği 🤷🏼♀️ Kendi özeldeki doktoruma gidip tekrar yaptırmayı düşünüyorum