Masalseyhan 3boysmom bunyeye gore değişiyor demekki 😂 biraz dus aldimda iyi geldi ama hafif atesim var valla bugunde gecmezse yarn giderim hastanye.. o degil uykuya egilimde var akşamdan beri
Masalseyhan Ebiyim tesekkur ederim 🙏 biraz once ilik bi dus aldim iyi geldi ama hafif atesim hala var gibi ve uyku var akşamdan beri bugundr gecmezse yarin doktora gidecegim canm
Hazaaalll Masalseyhan bende hiçbir şey olmamıştı ama ebe yan etkileri saydığında söyledikleriniz de yan etkiler içindeydi 🤷🏽♀️
Masalseyhan Aysmnv35 canm artik cok gec sanirim buz koymak icin cunku dun oldum asi bugun sisti ve agrida var 😒
Masalseyhan Hazaaalll himmm allah allah bana hemsire 4,5 doz deha var ama onların zamani var demisti 🤔
Hazaaalll Masalseyhan yaaa allah allah. 2.dozdan sonraki 6.ayda 2.gebeliğe hazırlık olması için tercihen bir daha gelebilirsin istersen demişti. Belki de seninkini tercihe bırakmayacak hepsini yapacaktır bilemedim 🤷🏽♀️
Deletedmom217 Masalseyhan ben de dün 2.dozu oldum. Halsizlik ve kol ağrısı yaptı. 1.ye göre daha çok halsizlik daha az ağrı. Yan etkileri oluyor aşının.