Masalseyhan Mrb kizlar ben dun tetanoz aşısı oldum ikinci dozu. Öglenden beri halsizim uykum geliyor ve şimdide ateşim cikti. Acaba yan etkisimidir benim gibi olan oldumu hic aşı sonrasi
Selvim34 Masalseyhan bende 2. Dozumu gecen hafta yaptirdim sadece kolumda hafif agri oldu bazi insanlarda ateste yapiyo kisiden kisiye degisiyo canim
Humi Masalseyhan artik cogu kisi yaptirmiyor tetenoz asisini. Yan etkileri cok fazla. Durumu takip edin ama 39 u gecerse bence hemen doktora gidin mutlaka
Cigdem07 Masalseyhan Ben 2. Dozu yaptırdım 3. Doz yapılacak hiç bi sorun olmadı ateş yapabildiğini duydum ama halsizlik duymamıştım .
Selvim34 Masalseyhan aynen canim sıkıntı yok he baktin uzun suruyo 1 hafta gibi o zaman doktora gidersin ama suan icin normal bence
Masalseyhan Humi valla derecem olmadigi için olcemiyirim maalesef biraz dindi ama atesim sadece halsizim.
Merve0888 Masalseyhan normal canım benim ilk dozda çok ağrım olmuştu ateşim falan çıkmıştı ama ikinci dozda hiç ağrım olmadı
Cilek_kentli Merve0888 Benim de ilk dozu alalı 1 hafta oldu. Agri var ve bugün aşı yeri şişti. Ne yapmam gerekiyor sizin ağrınız nasıl geçti
3boysmom Masalseyhan hemsirem ilk dozda birsey olmaz dedi gecen gun 2.dozu oldum bunda ates halsizlik ve kolunda agri olur korkmana gerek yok demisti cok sukur bende bisey olmadi :) ama bildigim kadariyla asi hep bir halsizlik yapar😂
Masalseyhan 3boysmom bunyeye gore değişiyor demekki 😂 biraz dus aldimda iyi geldi ama hafif atesim var valla bugunde gecmezse yarn giderim hastanye.. o degil uykuya egilimde var akşamdan beri
Turkan123 Bende bugün birinci dozu oldum kol da ağrı veya ateş falan yok hem banyo yaparsan ağrı yapıyormuş
Aysmnv35 Bende ikinci dozumu 2 Ekim’de olacağım ilk aşı da hiç bisey hissetmedim agrı vs ama hemşire bana eve gidince mutlaka buz koy dedi bende öyle yaptım gerçekten iyi geldi ikinci de de aynisini yapacağım sizde deneyebilirsiniz
Masalseyhan Aysmnv35 canm artik cok gec sanirim buz koymak icin cunku dun oldum asi bugun sisti ve agrida var 😒
Ebiyim Ateş yapar yan etki olarak. Halsizlik de ateşin getirisi olabilir. Hafif giyinin. Ne kadar üşürseniz üşüyün kalın giyinip ateşinizi yükseltmeyin. Hatta ılık duş alabilirsiniz. Ama sıcak olmasın. Ateş düşmezse muhakkak doktora gidin. Ama bu aralar salgında var denk gelmiş de olabilir.
Masalseyhan Ebiyim tesekkur ederim 🙏 biraz once ilik bi dus aldim iyi geldi ama hafif atesim hala var gibi ve uyku var akşamdan beri bugundr gecmezse yarin doktora gidecegim canm
Masatosi 20+6 yım, Ferro sanola başlayacağım bugün yarın da tetanozun ilk dozunu vurulacağım. İkisi aynı anda bir sıkıntı ya da yan etki yaratır mı