Deletedmom099 benim yeğenim beş altı yaşına kadar gitmedi.abimler ona oda yaptı hatta kendi beğendi eşyaları ama annesinden ayrılmak istemedi.gece üzerini acip usuttu.bir de çocuklar farklı yatakları sevmiyor galiba alışınca .ama sizin düşünceniz mantıklı hatta olması gereken anneye çok bağlanmadan ayırmak lazım ama sanırım pratik de öyle olmuyor.