Deletedmom099 valla canım bu konu da biz de çok gelgitler yaşadık eşimle ama ben her zaman yapma taraftarı olduğum için yaptırdım da 😏 kendi dolabında yer açma imkanım aslında evet vardı ama şuan odasına girip baktığımda ne de cok şeyi varmış ben bunları nereye sigdiricaktim dedim kendi kendime. 3 kapılı dolap ve şifonyer aldık birde sallanan mobilya besiklerden 70×130 ölçüsü büyüğünü aldık. Bana da şu saçma geliyor yatak odasına da bi beşik alıp gece gündüz yatağı ayırma fikri saçma geliyor. 38 haftaligiz ekimde nasip olursa doğum yapicam kış bebeği olacak zaten boş yere odasında ki peteği yakmayı düşünmüyorum beşiği direk yatak odasına tasicaz hafta sonu. Yatağı duvara yanastirdik komidinleri de üst üste koyduk beşiğe çok rahat yer kaldı. Eğer maddi olarak rahatsaniz zaten dolap bence gerekli bir eşya alınması gerekiyor. Ekstradan perde hali ve şeylere para vermedim mobilya olarak tam takım aldım ama odasını