Berrin123 Haree doktorlar maalesef öyle çok acımasızca konuşuyorlar. Moral de çok önemli. İnşallah iyidir bebeğiniz. Kesinlikle başka doktora gidin ve vakit geçmesini de bekleyin. Allah büyüktür🙏🏼