Haree Sat göre 7+5 deyim.Bugün kalp atışı için gittik ama kalp atışını hem karından hem se vajinal ultrason da göremedi dr.Ister bekle ister kürtaj ol canlanmaz diyor.Çok moralim bozuk.sebebi ise yaşım 41 olduğu için olabilir diye geçiştirdi Başka doktora da görünecem..daha ileri haftada duyanlar olmuş okudum burda...bu durumu yaşayan arkadaşlar yazabilir mi ne yaşadılar
Haree Songul1107 endişe etmemek elde mi dr direk ölü muamelesi yaptı. Ama başka dr gitcem rabbim nasip ederse duyarız inşallah
Haree Sevincakarsu az daha beklycem dr tutumu beni çok sinirlendirdi sadece. inş. Duyarım dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar
aysenurr96 Haree bende 13.haftada duydum hem cinsiyeti öğrendim hem kalp atışını duydum bencede başka doktora gitmenizde fayda var
juliet Haree 7. Hafta erken değil mi zaten, benim doktorum 8 veya 9dan önce tam net duyulamıcağını söylemişti. Yaşınız veya başka bir şey bi doktorun bahanesi olmamalı. Başka bir doktora görünmenizde fayda var.
Haree juliet o kadar kolay söyledi ki ağzının ucuyla bekle istersen yoksa karar ver aç gel alalım diyor..
tuncesra Haree daha duyulmayabilir hemen aldırma zaten bi sıkıntı varsa illa ki kendini belli eder kanaman falan olur sen başka bi doktora görün ve kalp atışının duyulması için zaman ihtiyacın da olabilir
Haree tuncesra aynen ben de bekliycem zaten bekleme zamanım var bu forumda bir çok kişide buna benzer durumun çoğunlukla olumlu sonuçlanması beni de umutla beklemeye sevkediyor.
Daphne Haree Belki geç döllenmedir. Bir arkadaşımın da sat la ultrason arasında iki hafta var. Biraz daha beklenebilir gibi. İnşallah kalp atışı duyulur.