Pnaratnn 31 haftalık hamileyim sabahtan beri adet sancısı gibi ağrım var 5 dk da bir geliyor normal mi bu belim kasıklarım çok kötü agriyor
Melegimm19 Pnaratnn düzenli gelen bir sancıysa mutlaka doktora görünün inşallah birşey yoktur strese gitmeyin❤
_busraqok Pnaratnn normal değil Doğum sancısı olarak biliniyor adet sancısına benzer sancılar doktorunla iletişime geç bence Allah korusun kötü bişey olmasın bildir doktoruna canım
BlsnMhmtKvc Pnaratnn Dr unuzu ariyabiliosaniz arayıp danışın yada gidin derim normal olduğunu düşünmüyorum açıkçası korkutmak istemem ama 🙄
Drryy Pnaratnn Doğum sancısı bu anlattığınız erken geliyor olabilir bu haftalarda oluyor bağzen doktorlar durduruyor iğneyle yatış verir ler muhtemelen
kyr9324 Pnaratnn O zaman yine rast gele bi doktora gitmelisiniz bi görünmekte fayda var İçinizi ferah tutun
BlsnMhmtKvc Pnaratnn walla bilemicem herkezin hamileliği değişik tabi bn 37+6 im hiç öle bisey yaşamadım sırt ağrısı oluyo oda yoruldugumda fln anca
Symsglm Pnaratnn 5dk bir adet sancısı gibi ağrın olursa doktora gitmen gerekir demişti doktorum. Vakit kaybetmeden doktora gitmelisin
Caglaak Pnaratnn ağrı olması normalde büyüdükleri için ve yalanci sancilarda oluyor ama sabahtan beri düzenli aralıklarla geliyorsa gecmiyorsa doktora görünmekte fayda var her ihtimale karşı umarim zamanında sağlıkla kucağına alırsın
Kelebegimmm 32 haftada aynısını bende yaşadım 2-3 gün kadar düzenli değildi ama geldiği zaman ne yapsam geçmiyordu.hatta bir kere ağrı geldiği zaman duşa girirşm geçer dedim duşa girdim daha fazla ağrıdı.ertesi gün falanda kan geldi erken doğum riskinden yattım hastanede.en azından bir ultrasona gir orda belli olur rahim ağzı uzunluğundan.serum falan takarlar
Pnaratnn Canmoglm aynı zamanda yine aynı 1 2 dk bile geçmeden adet sancısı gibi bazen tatlı nazende çok sert bı ağrı giriyor