Selin0719 canım çok yanıltmak istememekle birlikte 36 da doktora gittiğimde 3600 dedi bana ve ben şok oldum. Bu gidişle sezeryan olursun dedi. Çünkü ondan 11 gün önce özeldeki muayenemde 2700 dü. Ama o zamna bile zaten 10 gün kadar öndeydi. 36 da 3600-3700 denmesine şok oldum. 37 de muayene olamadım sıra kalmamıştı bende acile indim oradakine geçen hafta doktorun söylediği şeyi söyledim evet bebek iri bende şu an o civarda ölçüyorum dedi. Ama bence bir önceki doktor yanlış fazla ölçtü 11 günde 1 kilo alan bebek bu bir haftada hiç mi almadı yani. Yanılma payı illaki var ama geçen haftaki acildeki doğrudur önceki yüksek ölçmüştür diye düşünüyorum. Bebeğim 3500-3600 civarında eğer bu hafta daha da yükselmediyse. 🤷🏻♀️