fundaguner Canım aynı muzdarip bendede vardı. Bende 37+2 haftamdayim. Bende hamilelikte başladı ve akıntı kaşıntı artı yüksek enfeksiyonda vardı. İki kere uzun aralıklarla fitil kullandım. Şu paketin içinde iki tane olanlardan. Belli bir müddet İyi geldi sonra tekrar yine başladı.Travogen krem verdi doktorum onuda her kaşıntı olduğunda günde bir kere kullandım kaşıntıya İyi geldi ama akıntı olduğu için tekrar kaşıntıyı tetikliyordu.Sirke ve su karışımını banada tavsiye etti ama ben bir kere yapabildim ondada yanma hissi oldu tekrar denemedim. En son bir hafta önce farklı bir fitil yazdı içinde 7 adet olan günde bir kere kullanımlık ve onunla birlikte enfeksiyon olduğu için suya tek seferde karışıp içmek için toz bir ilaç bir adet önce ilacı içtim enfeksiyonu atması için. Sonra her gün düzenli fitili kullandım.İnan çok rahatlattı.Bu arada o bölgenin kuru ve temiz olmasına çok çok özen göstermeliyiz doktorum bana demişti ben çok hassas davranıyorum iç çamaşırımı temiz kullanıyorum dediğimde yeterli değil tam pamuk iç çamaşırı tercih et. Çamaşırını ütü yapmadan giyme ve o bölgenin sürekli kuru kalmasını sağla nemli olmasın bakteriler nemli ortamı sever demişti günlük ped kullanma kuru peçete ve günde ihtiyaç duyduğun kadar iç çamaşırını değiştir. Sirkeli suyu yaptıktan sonrada peçete ile kurulama yapma. Saç kurutma makinesi ile uzaktan kurutma yap. Sirkenin etkisini peçete alır. Bu arada haftamız aynı fitili bende iki üç gün öncesinde bitirdim ne akıntı ne kaşıntı kaldı. Umarım bir an önce sende iyi olursun. Gerçekten çeken bilir 🙏🏻