fundaguner merhaba genc kizligimdan beri basimin belasi vajinal mantarla ugrasiyorum hamileligim boyunca da surekli tekrar etti doktora her soyledigimde dogal olarak fitil yaziyor. 10 ekimde sezaryen ile dogumum var su an 37+1 deyim son haftalarda oldugumdan tedirginim acaba fitil koysam bir sikinti olur mu bilginiz var mi? dayanamiyorum ne akintisina ne kasintisina hayattan bezdirdi resmen. sirke surdum yarim saat once ancak etki etti biraz. benim gibi bu sekilde sikinti yasayan var mi?
ylzzz fundaguner probiyotikle baş edebildim ben ilaçla sürekli tekrarlıyor. Kendim kefir yaptım yapamadığımda bol ayran içtim(ev yoğurduyla yaptım) şekerden uzak dur en yakın dostu şeker.
kimsebilmesindiye fundaguner ayni durum bendede var. Artik cildirtiyordu beni. Bikac gun once eczaciyls konustum.gecsede en az 10 gun kremi kullanacaksin dedi. Ben gectikten sonra birakiyordum. Yanlismis simdi hergun gunde bikerede olsa suruyorum tekrR olmasin diye 😊
Yesimeliz Bende ayni durumdayim dun muayene oldum dr teavazol verdi elma sirkesiyle taharetlenip onu suruyorum fitil vermedi icerisi temiz dedi. Ama ben tabi asagiyi goremiyorum boca ediyorum kremi mecburen.
fundaguner Yesimeliz fitili koydum yarim saat once. gun icinde iki defa pamukla elma sirkesi+su surdum. delirmek uzereyim. travazol de surecegim
Bsraerdm-01 Kızlar bebek dalin şampuan la yıkayın çok ıyı gelmiyor bırde beyaz kalıp sabun bana 1 günde ıyı geldı
Duygubelis Mantar nasıl anlıyorsunuz bilmiyorum ama benim de 30 haftam aşırı kokulu sarı akıntım var sürekli iç çamaşırı değiştirip bol su tüketiyorum ama yarın doktorum var enfeksiyon bu mantar mı oluyor
fundaguner kimsebilmesindiye o sekilde yapiyorm direk sursem olurum herhalde suyla bile acayip yakiyo
Duygubelis fundaguner bugün gittim doktora tahlil istedi pazartesi sonuç dedi ama ben baktım e nabızdan enfeksiyon çıktı 😣 ne ilaç verecek acaba
kimsebilmesindiye fundaguner sirkeyi pamuga dokup suruyorum diyenler sirkeyle tejaretleniyorum diyenler oldugu icin yazmistim.
Betullmim Ne sabun ne de sirke süreyim deme bence ... yapısını bozarsan hiç düzelmez . Bazı doktorlar mantar için ilaç veriyor bazıları vermiyor . Benim doktorum vermiyor bebekte gelişim geriliğine sebep olabiliyormuş . Bol bol su içeceksin ve biraz sabır edeceksin ıslak tutmayacaksın ve geçecek .
ebis Betullmim kendiliğinden geçtimi sizinki bende doktora gitmedim 1 hafta oldu Bi kaç kez sirkeli su denedim