Sinemozdem Ya ben de çok korkmuştum hatta biri "9. haftamda belirtilerim kesildi meğer bebeğim ölmüş" yazmıştı ve benim de meme hassasiyetim falan olmadığı için çok tedirgin olmuştum.Burda öyle aptal postlar açanlar var malesef.Anne karnında ölen bi bebeği 2 hafta hissetmemek bence mümkün değil çünkü kanaman falan olur olmazsa da seni zehirler.
Ama ben şöyle bi çözüm bulmuştum mesela 1inde hastane randevum varsa 15inde sağlık ocağı randevumu ayarladım.Böylelikle 15 günde bir içim rahatlamış oldu.Sonra hareketlerini hissedince 18-20 haftalarda zaten için rahatlıyor.
Sen içine ferah tut strese girme kötü düşünme.Sağlıkla al inşallah yavrunu kucağına