Hamilebiranne benim yaşadıklarımı ben biliyorum, bunun ne kadar zor bir şey olduğunu anlamanızı da beklemiyorum. Eğer içinde bir şüphe varsa doktora gitmeli diyorum bunda yanlış bir şey yok. Hiçbir şey olmaz merak etme demek ne kadar doğru? Ya bir problem varsa? Sizin hamilelikleriniz sorunsuz geçmiş olabilir ama insanlar zor hamilelikler yaşayabiliyor. Tedbirli olmak her zaman faydalıdır. Sizin anlayışınızı ya da takdirinizi beklemek için yazmıyoruz buraya. Faydalı olabilmek için kendi tecrübelerimizi paylaşıyoruz. O nedenle siz üslubunuza dikkat edin önce.