Mrvaklynr merhaba evet hatırlıyorum sizi. Korunmayı bıraktıktan sonra Ağustos ta adet oldum ve yine hamile kalamayacağım kolayca galiba deyip üniversitenin tüp bebek servisine gittik eşimle.tabi oranın da prosedürleri varmış evrak tamamladık eşim sperm verdi vs. İlk sperm sonucu 3 milyon çıktı. Bu sonuçla normal yollardan hamile kalamazsınız büyük ihtimalle aşılama da denemeden sizi tüp bebeğe alıcaz ama devletin karşılaması için 3 defa sperm örnğinin verilmesi ve üçünde de düşük çıkması gerekiyor ayrıca aralarında 15 gün olması gerekiyor dediler. 15 gün geçti eşim tekrar sperm verdi ve bu defa mucize gibi epey yüksek çıktı , bu arada benim de regl dönemim yaklaşıyordu hiç umudum olmamasına rağmen test yaptım ve pozitifi gördüm şükürler olsun. İnşallah kese ve kalp atışı da duyulur🤲🏻 Biraz uzun oldu ama ayrıntılı anlatmak istedim, çünkü hep kafadan atınca oluyor diyorlardı da nasıl atıyorlar düşünmeden olur mu diyordum, haklılarmış..ben evrak tamamlama vs işleri ile uğraşıp kendimi tüp bebeğe hazırlarken meğer hamile kalmışım. Dış gebelik öncesi de 8 ay deneyip, kalamayıp klomen kullanarak hamile kalabilmiştim, ki biz hep eşimin sperm hareketliliğinde problem görüyorduk bende hiçbir şey bulunamamıştı..onun öncesinde de kalp atışı olmamasından dolayı kürtaj olmuştım ve onu da eşliliğimin 3. Yılında eşimin varikosel ameliyatından sonra kalmıştım..ama her ay gerçekten çok düşünüp kafama takıyordum. Bence birkaç ay rahat olmaya çalışın ve bebek hamilelik vs düşünmeden geçirmeye çalışın. Biliyorum zor ama kendinize yeni uğraşlar bulun, mesela ben zumbaya başlamıştım bi de😄o kadar hoplamaya zıplamaya iyi tutmuş😂yani tutacak olduktan sonra Rabbim bi şekilde tutunduruyor.. inşallah siz de en yakın zamanda güzel haberler verirsiniz, dualarım sizinle 💕