Burcu089 Songul1107 zaten biraz vardı göbeğim ama 10. Hafta itibariyle tam hamile göbeği gibi oldu 😅 55 kiloyla hamile kaldım. Şuan 57 yim
online_mom Ilknur_emin 21 hafta olduk bugun 😂 ama ben zaten hep zayıftım ama gobegım vardı.yanı öncedende bana aa kaç aylık derlerdı 😂 hamıle olunca göbegımı ıcerı cekmeyı bıraktım tabı sımdı daha sert o ayrı 🤗
Nurcan6148 HatunYldrmNazlm Bende 25 haftaligim daha yeni karnimda bir top gorunumu var😊anca belli oldu.
Ilknur_emin Burcu089 su anda gaz çok olur o azaldikca ufalır canım karnın sonra bebek büyüdükçe buyur
Ilknur_emin online_mom ya benim göbeğim yoktu o yüzden dar giyince pirt diye çıkıyor ama.kapaliyim bol tunik giyip kamufle ediyorum azcik daha büyüyünce saklayamam galiba birde gaz ve kabızlık problemim var o yüzden çok çıkıyor gobek
Ednrr online_mom hahah ayy bende öyle fırlatıyorum göbegimi eşim diyoki aanlamıyorum bu bebekmi göbekmi 🤣🤣