Kubraaas ya siz hemsireymişşiniz size bir sorum olacak belki bilginiz vardır hastanede doktorumada soracagım ama sizede sormak istedim benim dogumumun sezeryan olma ihtimali var belden igne vuruyorlar ya benim omuriligimde düzleşme ve fıtık başlangıcı vardı belden vurulan igne bi sakıncası olur mu acaba zararı falan