Berdogan Ben canı çok tatlı biriyim canım valla ☺️ Benimde ilk sezeryanım ile ikinci arasında 1.5 yıl var 2. Sezeryanım 1. Sezeryana göre daha kolay ve rahattı kalktım hemen kimse inanmıyodu ameliyat olduğuma dalga bile geçiyorlardı bu çocuk ortada olmasa inanmıycaz diye 😂 Baş ağrısı iki sezeryandada çektim malesef ki ama 2 gün falan ama bel ağrısını hala çekiyorum o sırtımıza yapılan iğnelerden doktor demişti kendinizi artık tam insan sanmayın diye 😂 haftaya gelince banada 38 de alıcaz demişlerdi ben doktorumu değiştirdim hastanesi değiştiği için Haftamı yanlış hesaplamış 38 e girdiğimde o hala 36 demişti bana 2 hafta sonra gel gün vericem dedi eve gittim ama nasıl ağrılarım var uzandığımda kalkamıyorum dönemiyorum falan 1 hafta çektim böyle gittik doktora kendi doktoruma tabi bebeği çoktan almamız lazımdı kim ne yaptı çocuk artık pislik yemeye başlamış dedi hemen almamız lazım tabi ben yemek yediğim için o gün alamadılar ertesi gün aldılar yani 39+4 te aldılar ama normalde 38 dedi doktor uzun oldu kusura bakma ☺️