Aydemira siz baya talihsizlik yaşamışsınız ozaman üzüldüm. Bende ilk olarak özele gidiyordum ve gerçekten sizin devlette yaşadığınızın fazlasını yaşadım. Sonra devlete geçtim İstanbul’da yaşıyorum. Şuan okadar pişmanım ki çünkü çok param gitti keşke devlete gitseydi diyorum o para özeller haketmiyor. Özeldeki doktor bana magnezyum vermediği için aylarca kemik ağrısı çektim halim yok çok halsizim dediğimde de bana normaldir diyip geçiştiriyordu. Hayırlısıyla yavrularımız doğsun da.