Aydemira tahlilleri genelde sağlık Ocağı yada devlette yaptırdım ama nst’yi kendi hastanemde yaptırırım. Çünkü son haftalarda muayene öncesi hep nst’ye girmek gerekiyor diye biliyorum. Genelde 15-25 TL gibi ekstra bir ücreti oluyor. Ben şimdi 30. Haftadayım bir kez 26. Haftada kalçamda ağrı var diye ne olur ne olmaz diye nst’ye girmiştim, ücret almadı hastanem.