Bahar33 dün dktra gittim konuştuk bebeğin dovn sendromu veya zekasında büyük ihtimalle bi sorun yok insallah dedi.ama mom değerim 5 lerde çıkmış kanda.o da ilerki zamanlarda bende tansiyon ve şeker yada gebelik zehirlenmesi gibi şeyler çıkabilirmiş.yada ilerki haftalarda bebekte gelisim geriliği olabilir dedi.tabi bunlarin hepsi bi ihtimal dedi..kontrol altında olman en iyisi dedi.4 lü testi yapıp kan sonucu yine yüksek mi ona da bi Bakalim dedi.bakalim hayırlısı.insalah ben hersey yolunda gidecek diye ümit ediyorum.dualrinizi eksik etmeyin.