Emellezel bende hamileliğinin başından beri betül kuru ya gidiyordum. Hamileliğimin 36. Haftasında bebekte 3 hafta gelişim geriliği var dedi. Bu tür durumlarda doğum yaptıriyorlarmiş. Tek bi doktora bağlı kalmayalım dedik. Avcılar anadolu ve doğa hastanesine de gittik. Doktorlardan biri 8 diğeri 10 gunluk gerilik var sorun olmaz bekleyelim dediler. O günden sonra gitmedim o hastaneye. 38+2 günluk olduk ama hangi hastanede doğum yapacağıma karar veremedim