gulsahklycc aynen o bendim bana dedi ki öğleden sonra 3 gibi gel bi bakalım ben tekrar eve gelip 3 te hastaneye geldim ve yine bakmadı yarın gel dedi 😒 ben zaten acil olmasa ona yalvarmam nasıl bi doktor anlamadım sinirlerim çok bozuldu sonra Ahmet beye muayene aldırdım ona baktırdım Allah tan bi sorun yokmus kaç gündür o izinde diye zaten stresteydim geldiğinde de bakmadı bile