Kimya Mervednr anladım canım dediğin gibi hakkımızda hayırlısı olsun. Sağlıkla kulağımıza alırız inşallah.
Dorukvedemirinannesi Ben devlette 2 sezeryann oldum. Estetik ikiside bazi kişilerin estetik olmuyor ip oluyor onu neden öyle yapıyorlar annenin yaşı, kilosuna göre sanırım belki yağ bağlıysa karin kaslari zayifsa dikisler atmasinn diye olabilir diye düşünüyorum. Sonucta estetiktede dikis var sadece en üstü yapistirma oluyor hertürlü iz kalıyor ince cizgi seklinde. Size hayırlı doğumlar bebeğinize sağlıkla kavuştursun inşallah rabbim🙏
Kimya Dorukvedemirinannesi teşekkür ederim. Pek bilgim yoktu . Aynen ikisinde de iz kalıyormuş. Saglikli doğsunlar.😍