buuussraaa ben 13 kilo aldım toplam 57 ile hamile kaldım 70 kiloyum bebeğim 4 kilo baş çevresi de büyük. Bu haftaya kadar normal doğumu bekledik ama bebeğim sancım olmasına rağmen kanala giremiyor. Bide benim kan sıkıntım var. Doktorum eğer normali beklersek çok fazla yırtığın olur ve kan kaybın çok olur dedi. Riske atamam gel Çarşamba yatışını yapalım dedi.