27_ aslında bahsi geçen birini zorlamak değil, hediyeleşmek her haliyle güzel aslında. Ama nasıl ki evlenme teklifi ederken erkeğin tektaş alması bir adetse bu da öyle. Kıt kanaat geçinen insanlar olsak zaten kimse eşinden beklemez ama bunun anısı olsun isteyen çok insan var. Yüce gönüllü bir insansınız belli ki eşinize de yük olsun istemiyorsunuz ki bu çok güzel bir şey, ama benimki küçük bi heves sadece almak zorunda değil zaten 😊