Kubdea şöyle düşünelim 9 ay biz çekiyoruz . İlk 3 ay mide bulantıları daha sonra bel ve kasık ağrıları , yemek yiyeme , fazla kilo alma ve tabiki Doğum yapmak 😊bunların hepsini biz yaşıyoruz o yönden düşünelim . En önemlisi aslında onların desteği ve ilgisi fakat biz kadınlar şımartılmalı da isteriz 😊