Seydaozzz bütün ıslak mendilleri denedim hepsi pişik yaptı artk pamuk ve sıcak suyla siliyordm oda dışarda zor oluyordu Doktorumuz BİM’in ıslak mendilini dene bide diyene kadar ve denedim ne pişik yaptı ne de başka bişe oğlum 4 ay 13 günlük oldu bile ☺️